Szukaj w tym blogu

Ładowanie...

niedziela, 18 września 2011

Obrazy decoupage

Witam
Przedstawiam najnowsze swoje prace wykonane techniką Decoupage.
Prace wykonane są na podobraziach oraz płytach. Zastosowałam podmalunki farbą akrylową, farbą do złoceń,  stosowałam sole i inne media. Całość jest wielokrotnie lakierowana.


Obraz pod tytułem roboczym "Kobieta" powstał niemalże natychmiast pod wpływem
artykułu o życiu i twórczości nieco zapomnianej polskiej aktorki.
Dedykuję tę pracę Pani Annie Majcher, życzę wszystkiego najlepszego. 



Drugi w kolejności powstania obraz na płótnie, bez tytułu. Życie, radość, energia.

 Cztery pory roku i my dwoje.

"Dotyk"
Powyższa praca jeszcze nie skończona, brakuje jednego zasadniczego elementu w drugim obrazie, ale nie mogłam się doczekać, aby go z pewnej perspektywy obejrzeć.

"Życie"



Mój ulubiony obraz pt.: "Bukiet"

"Lato"
Radosne, wesołe, kolorowe.


W głowie mam "tysiąc" kolejnych pomysłów, ale wciąż brakuje mi na wszystko czasu, a Decoupage to moje hobby, więc musi czekać w kolejce do wolnego czasu.
Pozdrawiam i czekam na opinie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz